خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور؛

صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری مهم ترین ویژگی های آیت الله رئیسی/ کسب مسئولیت‌های رسمی، هیچگاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدوم نشد

حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم را از مهم ترین ویژگی های آیت الله ابراهیم رئیسی رییس جمهورمردمی دانست و تاکید کرد که کسب مسئولیت‌های رسمی، هیچگاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدوم و خدمت گزار نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام تسلیت حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیْه فمنْهمْ منْ قضى نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهورمردمی، پرتلاش و خستگی ناپذیر حضرت آیت اله دکتر ابراهیم رییسی، آیت اله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جهادی ، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان مایه تأثر و تاسف شدید گردید .

صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رییسی رییس جمهور مردمی بود و کسب مسئولیت های رسمی، هیچگاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدوم و خدمتگزار نشد.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است.همان گونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند ، امروز نیز تدبیر رهبری معظم انقلاب مد ظله العالی و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزهای سرنوشت ساز است . 

بدون شک، حضور آرامش بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی در این شرایط خطیر، آرامش بخش و همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای ملت داغدار میباشد.

این ضایعه بزرگ و شهادت مسئولان خدمتگزار مردم را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، هیأت دولت، خانواده محترم شهدا و مردم شریف ایران و خصوصاً جامعه خیرین سلامت کشور تسلیت عرض نموده و با طلب مغفرت و رحمت برای آن عزیزان، از پیشگاه حضرت باریتعالی آرزو می نماییم اروح این شهدا را با اولیاء الهی و ائمه معصومین علیهم‌السلام محشور نماید.

دبیر کل، هیات مدیره، معاونان و مدیران عامل مجمع خیرین سلامت کشور./

پایان پیام

  • کد خبر : 378777
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار