خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/03 - 11:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
سرمدی با اشاره به موانع موجود در مسیر تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت:

شمولیت طرح ساماندهی کارکنان دولت به نیروهای شرکتی محدود شد/فقدان آمار دقیق از نیروهای شرکتی نقص موجود در سازمان اداری و استخدامی است

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به پیشنهاد محدود کردن دامنه شمولیت طرح ساماندهی کارکنان دولت به نیروهای شرکتی به منظور رفع بار مالی ناشی از آن، از فقدان آمار دقیقی از این نیروها در کشور به عنوان نقصی در سازمان اداری و استخدامی یاد کرد.

کیومرث سرمدی واله در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: بعد از اینکه نشست‌های چندگانه‌ای در کمیسیون اجتماعی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، نظراتی پیرامون بار مالی ناشی از اجرای طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت داشتند که در نهایت در مورد بخشی از آن توافق شد که تنها نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شوند.



نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسید و جهت بررسی در صحن علنی به هیات رییسه مجلس ارسال شد.



وی تصریح کرد: در هیات رییسه تشخیص داده شد که لازم است نشستی مشترک بین دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات این طرح برگزار شود بنابراین در این راستا نشستی برگزار شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این نشست مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور به این نکته اشاره کردند که اصلا آمار دقیقی از نیروهای شرکتی فعال در کشور در اختیار ندارند و مشکل اصلی هم این است که نقصی برای این سازمان محسوب می‌شود از سوی دیگر ادعا کردند که اجرای این طرح برای دولت بار مالی به همراه دارد.



عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما همچنان پیگیر هستیم تا موانع تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان از سوی دولت رفع شده و برای بررسی در صحن علنی ارائه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 354072
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار