خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/29 - 13:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بسطامی در تشریح بازدید نظارتی کمیسیون اجتماعی از شهرک صنعتی نمین:

شعار حمایت از تولید با حذف قوانین دست و پاگیر محقق می شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مشکل اصلی صنعتگران را تامین سرمایه در گردش و سپرده های بانکی برای تهیه مواد اولیه و همچنین ترخیص تجهیزات جدید دانست و بیان کرد: دولت در جهت حل این مشکلات و از بین بردن قوانین دست و پاگیر بخش صنعت اقدامات لازم را انجام دهد.

علی اکبر بسطامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح بازدید نظارتی کمیسیون اجتماعی مجلس از کارخانجات گروه صنعتی آرتاویل و گروه صنعتی آرتا شامل پتروشیمی، صنایع بسته بندی و مصنوعات چوبی که صبح امروز پنجشنبه 29 اردیبهشت در شهرک صنعتی نمین صورت گرفت، بیان کرد: این منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اهتمام جدی صنعتگران، رشد خوبی داشته و نیازمند حمایت دولتی در سال حمایت از تولید و اشتغال دانش بنیان است تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم افزود: مشکل اصلی صنعتگران تامین سرمایه در گردش و سپرده های بانکی برای تهیه مواد اولیه و همچنین ترخیص تجهیزات جدید بوده که لازم است دولت در جهت حل این مشکلات و از بین بردن قوانین دست و پاگیر بخش صنعت اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین با توجه به افزایش هزینه های ریالی و دلاری تولید به ویژه در حوزه تامین مواد اولیه و دستمزد نیروی کار، همکاری بانک ها و شرکت های دولتی با سرمایه گذاران در استمهال وام ها امری ضروری است و در صورت حمایت های لازم قطعاً اشتغالزایی مطلوبی در این منطقه ایجاد خواهد شد.



وی با بیان اینکه صرفه جویی ارزی ناشی از تولیدات بخش خصوصی در این شهرک صنعتی می تواند کشور را در شرایط محدودیت منابع دلاری کمک کند، تصریح کرد: باید امروز همه پشتیبان سرمایه گذاران باشیم تا شعار سال محقق شود و حتما مشکلات بخش خصوصی در جلسات جمع بندی سفر نظارتی به اطلاع مسئولان ارشد خواهد رسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 342321
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار