خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/07 - 12:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسماعیلی خبر داد:

سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان آذربایجان شرقی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از سفر اعضای این کمیسیون به استان آذربایجان شرقی به منظور بازدید از مناطق حاشیه‌نشین، بافت‌های فرسوده و ندامتگاه‌های تبریز، کلیبر و هشترود خبر داد.

ولی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان آذربایجان شرقی گفت: این سفر که پیرو سفرهای نظارتی کمیسیون اجتماعی به استان‌های مختلف انجام می‌شود از (چهارشنبه 9 آذرماه) آغاز شده و تا (شنبه 12 آذرماه) ادامه خواهد داشت.



نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر بازدیدهایی از مناطق حاشیه‌نشین، بافت‌های فرسوده و ندامتگاه‌های تبریز، کلیبر و هشترود صورت می‌گیرد، همچنین جلساتی با کارگران و کارفرمایان به منظور بررسی مشکلاتشان پیرامون روابط کار خواهیم داشت.  



وی تصریح کرد: در ادامه این سفر جلسه‌ای هم در شورای اداری با حضور مسئولان تامین اجتماعی، سازمان فنی و حرفه‌ای و معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهیم داشت.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این سفر جلساتی هم در خصوص رفع موانع سرمایه‌گذاری و بررسی مشکلات اجتماعی با حضور مسئولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) پیش‌بینی شده است.



نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جلسه جمع‌بندی به منظور بررسی مصوبات سفر هم در استانداری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 352696
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار