خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/19 - 11:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حسینی با اشاره به سانحه قطار مشهد- یزد:

سانحه قطار مشهد-یزد در پی کوتاهی مسئولان ذی‌ربط/ حادثه علت‌یابی و مقصران شناسایی شوند

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ذیربط باید هرچه سریعتر علت حادثه و مقصران را شناسایی و به مردم اعلام کنند، این حادثه تلخ نباید مثل حوادث مشابه قبلی، مشمول مرور زمان شود.

سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در پی بروز سانحه قطار مشهد- یزد ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار،گفت: مسئولان ذی ربط  در وزارت راه و شهرسازی ضمن بررسی دقیق ابعاد این حادثه و علت یابی و شناسایی مقصران، باید نتیجه را هرچه سریعتر به مردم اعلام کنند.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع نباید مانند حادثه قطار نیشابور یا سقوط هواپیمای آسمان در یاسوج مشمول مرور زمان شود، متاسفانه بعد از گذشت 5 سال هنوز دلیل بروز این حوادث و مقصران آن مشخص نیستند و به مردم و مسئولان هم گزارشی ارایه نشده است.



عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حوادثی، اظهار کرد: در چنین شرایطی مسئولان ذی ربط از جمله معاون ناوگان مسافری راه آهن و رئیس کمیسسون عالی سوانح راه آهن به نوعی با رسانه ملی گفتگو کردند که گویی هیچ حزن و اندوهی بابت این حادثه ندارند و در چهره و ظاهر آنها  ، ناراحتی و تاثر مشاهده‌ نمی‌شد بلکه با لباس روشن(بر خلاف عرف مرسوم جامعه) و حتی رئیس کمیسیون عالی سوانح با بشاشیت و لبخند گفتگوی تصویری را شروع و به پایان برد!



وی ادامه داد: این مسئله آلام بازماندگان سانحه قطار مشهد- یزد را مسلماً بیشتر میکند. انتظار می‌رود مسئولان ذیربط در این قبیل حوادث تلخ، وضعیت و حال خانواده بازماندگان را بیشتر رعایت کنند.



حسینی تصریح کرد: این حوادث ناشی از کوتاهی مسئولان در دستگاه های ذیربط است و مجلس و مردم خواهان این هستند که مقصرین هر چه سریعتر باید شناسایی شوند تا غم و درد خانواده های بازماندگان اندکی تسلی پیدا کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 343462
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار