خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/01 - 17:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
طهماسبی با اشاره به جان باختن 21 نفر در سیل استهبان:

سازمان هواشناسی هشدارهای لازم را برای سیل نداده بود

نماینده مردم استهبان در مجلس با ابراز تاسف از اینکه تاکنون 21 نفر در حادثه سیلاب استهبان جان باختند، گفت: متاسفانه سازمان هواشناسی هشدارهای لازم را نداده بود.

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد وقوع سیل در حوالی استهبان فارس، گفت: روز گذشته حدود ساعت 5 بعدازظهر بارندگی شدید در بخش مرکزی شهرستان استهبان منجر به وقوع سیل شد و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، مردمی که برای تفریح به کنار رودخانه رفته بودند دچار سیلاب شدند.



وی  افزود: متاسفانه تاکنون 21 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و جسد تعدادی هنوز پیدا نشده است.



نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه باید ابعاد مختلف این حادثه مورد نظارت و ارزیابی دقیق قرار گیرد، ادامه داد: باید با دستگاه هایی که در این حادثه قصور داشتند برخورد شود؛ در این رابطه مراکز درمانی در حال آماده باش هستند؛ دستگاه های امدادی، هلال احمر، بسیج، بخشداری و فرمانداری در لحظات اولیه وقوع حادثه به منطقه اعزام شدند و در محل حادثه حضور یافتند و ستاد بحران تشکیل شد.



طهماسبی با انتقاد از اینکه سازمان هواشناسی هشداری برای وقوع سیل نداده بود، تصریح کرد: بیش از 2 تا 3 هزار نفر در محل حادثه حضور داشتند و اگر  اطلاع رسانی ها توسط دستگاه ها و مردم انجام نمی شد تعداد فوتی ها به 500 نفر هم می رسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 346118
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار