خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/17 - 16:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
پاشایی در پیامی به مناسبت هفته بسیج سازندگی:

سازمان بسیج، سازندگی نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است

نماینده مردم مرند و جلفا و رئیس سابق مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی در پیامی با تبریک هفته بسیج سازندگی، گفت: حرکت جهادی و بدون چشمداشت و منت متناسب ترین نوع حرکت با آرمان های انقلاب اسلامی و شبیه ترین به حماسه دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام معصومه پاشایی به مناسبت هفته بسیج سازندگی به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است.



بحمدالله بسیج سازندگی در دوران خدمات خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان های اصیل اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفان گام های بزرگ و پرافتخاری را بردارد.



حرکت جهادی و بدون چشمداشت و منت متناسب ترین نوع حرکت با آرمان های انقلاب اسلامی و شبیه ترین به حماسه دفاع مقدس است.



اینجانب از تلاش های تمامی جهادگران بسیجی مخلص و همیشه در صحنه به ویژه مجاهدت های جهادگران ولایت مدار سراسر کشور که در عرصه های مختلف سازندگی و خدمت رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی دارند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و فرارسیدن هفته بسیج سازندگی را محضر این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 361216
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار