خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/09 - 09:17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
صالحی در پیامی:

روز قدس نشانه ای از وحدت آزادی خواهان جهان است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی یادآور شد که هر ساله جمعه آخر ماه مبارک رمضان که با تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) به عنوان «روز قدس» نامگذاری شده به روز نمایش عظمت امت اسلامی و نشانه ای از وحدت آزادی خواهان جهان تبدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ پروین صالحی نماینده مردم مبارکه و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای  به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



قال رسول الله (صلی الله علیه و آله ) :

من مشى مع مظلوم حتى یثبت له حقه ثبت الله قدمیه یوم تزل الاقدام.



کسى که در راه احقاق حق ستمدیده اى گام بردارد، خداوند قدم هاى او را در آن روز که همه قدم ها بلغزد, استوار خواهد نمود.



( وسائل الشیعه، ج ۸، ص ۶۰۲ )



مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) :



روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسراییل است .



هر سال جمعه آخر ماه مبارک رمضان که با تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) به عنوان «روز قدس» نامگذاری شده به روز نمایش عظمت امت اسلامی و نشانه ای از وحدت آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.



امروز در اوج بی کفایتی سردمداران بی بصیرت و سازش کار کشورهای عربی و ظلم آشکار صهیونیسم ، اهمیت حضور مسلمانان آزاده ، بیش از پیش نمایان می شود تا به یاری خداوند قادر متعال و همت و اتحاد مسلمانان، آزادی قدس شریف که محل عروج رسالت است، از چنگال تفکر شیطانی و نژادپرستانه صهیونیسم محقق شود و سایه شوم این رژیم منحوس از میراث معنوی، فرهنگی و تمدنی جامعه انسانی دفع و رفع شود.



ما مسئولان و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مبارکه نیز در پیروی از امر مقتدایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با شرکت در «راهپیمایی روز جهانی قدس» همگام با تک تک مسلمانان در اقصی نقاط جهان، خشم، نفرت و انزجار خود را از رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان و ایادی آنها اعلام داشته و همگام با اقشار مختلف ملت روزه دار ایران اسلامی در کنار مردم عزیز و گرانقدر شهرستان مبارکه به خیابان‌ها آمده تا آرمان قدس و آزادی فلسطین را فریاد کرده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردهند. 



امید است به حول و قوه الهی با وحدت آحاد مسلمانان، فرمایش رهبر مسلمین جهان هرچه زودتر تحقق یابد و در آینده ای بسیار نزدیک دیگر اثری از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی باقی نماند و قدس شریف به دامن پر مهر امت اسلامی باز ‌گردد.



«والْحمْد للّه قاصم الجّبارین و مبیر الظّالمین». /

پایان پیام

  • کد خبر : 340877
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار