خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/07 - 13:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در پایان سفر سه روزه به خراسان جنوبی:

رفع مشکلات حوزه سلامت مناطق محروم نیازمند اراده جدی دولتمردان و وزارت بهداشت است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان سفر سه روزه خود به استان خراسان جنوبی، گفت: در این سفر از واحدهای بهداشتی درمانی، مراکز آموزشی و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و همچنین کارهای بزرگی که خیرین سلامت در استان انجام داده اند بازدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ حسینعلی شهریاری در پایان سفر سه روزه به خراسان جنوبی با بیان اینکه در این سفر مشکلات و چالش های حوزه سلامت و خواسته ها و انتظارات بحق عزیزان ما در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بررسی شد، افزود: دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی در این سفر انجام شد و همچنین از لحظه ورود به استان تا الان تمام وقت در خدمت مردم بودیم.



وی همچین در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری شادروان برگی در سجاد شهر بیرجند بیان کرد که خاک پاک خیرین در کشور هستیم و خیرین باید قدر کار خیر و جایگاه خود را بدانند  ودر تلاشیم شورای مشارکت جوانان راه اندازی شود تا افراد از جوانی به فکر انجام کار خیر باشند.



وی ادامه داد:  می طلبد شورای مشارکت بانوان در خراسان جنوبی راه اندازی شود و سه هزار آمبولانس در کشور کمبود داریم که به طور مداوم در حال پیگیری این موضوع هستیم؛ خوشحالم در این سفر از نزدیک شاهد کار و تلاش همکاران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و خیرین سلامت بودم./



پایان پیام

  • کد خبر : 342913
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار