خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/11 - 13:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نگاهداری:

رفع مسائل کارگران ارتقای بهره‎وری و رشد تولید کشور را به همراه دارد

رییس مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر نقش کارگران ایران اسلامی در تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید»، رفع مسائل این قشر را زمینه ساز ارتقای بهره‎وری و رشد تولید کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی با تبریک روز کارگر، بر نقش کارگران ایران اسلامی در تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» تاکید کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:

در تقویم ایران اسلامی، 11 اردیبهشت ماه به نام روز کار و کارگر مزین شده است، واژگانی ارزشمند و مقدس در ادبیات اسلامی که زمینه‌ساز تحرک چرخ اقتصاد و حرکت به سوی استقلال تا دستیابی به قله آبادانی و افتخار ایران اسلامی هستند و چه زیبا در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اینگونه قرار گرفتند که «ارزش کارگر، ‌ارزش حیات جامعه و زندگی مردم است».  

در سالی که براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «مهار تورم و رشد تولید» نام گرفته‌ است، کارگران با ارتقای بهره‌وری در تولید، نقشی مهم و ارزنده در تحقق اهداف این سال برعهده دارند و مشوق این حرکت اهتمام جدی و اراده مسئولان کشور در رفع دغدغه‌های و مشکلات کارگران این مرزوبوم و تلاش در جهت مبارزه با «اژدهای هفت سر فساد» است. بی‌تردید رفع مسائل کارگران ارتقای بهره‎وری و رشد اقتصادی کشور را به همراه دارد. مرکز پژوهش‌های مجلس در همین راستا اقدام به تهیه بسته مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و ارتقای سرمایه اجتماعی نموده که امید است تا گامی در این زمینه باشد.

روز کارگر فرصتی ارزشمند در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این قشر است که در طول سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، تجلی روشنی از ایمان و حماسه را به نمایش گذاشتند.

اینجانب ضمن تبریک روز کارگر به تمامی طلایه‌داران عرصه تولید، توفیق روزافزون این عزیزان زحمتکش و پرتلاش را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم./



پایان پیام 

  • کد خبر : 360877
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار