خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 16:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
پزشکیان:

رفتار و منش آیت الله رئیسی مردمی بود/ ایشان با منتقدان هم برخورد محترمانه‌ای داشت

نماینده مردم تبریز در مجلس رفتار و منش حجت الاسلام رئیسی را مردمی دانست و گفت: ایشان در نشست های برگزار شده با منتقدان هر چند حرف های غیرمربوطی می شنید اما به هیچ وجه برخورد تندی نداشت و چنین رفتاری برای رئیس جمهور یک کشور بسیار ارزشمند است.

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و هیات همراه ایشان در حادثه سقوط هلی‌کوپترحامل ایشان گفت: رئیس جمهور بعد از ریاست جمهوری رفتارشان را تغییر ندادند و مانند کسانی نبودند که وقتی به جایی می رسند نوع برخوردشان عوض شود.

وی رفتار و منش حجت الاسلام رئیسی را مردمی دانست و افزود: این مهم از نظر جذب مردم و همراه کردن آنها بسیار ارزشمند بود و ایشان در نشست های برگزار شده با منتقدان هر چند حرف های غیرمربوطی می شنید اما به هیچ وجه برخورد تندی نداشت و چنین رفتاری برای رئیس جمهور یک کشور بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه رئیس جمهور فقید برای پیشرفت کشور به صورت شبانه روز تلاش می کرد، گفت: درست یا غلط بودن مسیر یک بحث است اما تلاش شبانه روزی ایشان برای توسعه و امنیت کشور بود.

پزشکیان با یادآوری اینکه سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه فقید تبریز هم  فردی استثنایی بود، ادامه داد: ایشان با صنوف و اقشار مختلف مردم مشی پدرانه داشت و تلاش می کرد تمامی افراد جامعه را دور خود جمع کند و این گونه نبود که بخواهد جناح یا گروهی را تقویت و جناح یا گروه دیگری را حذف کند و نعمتی برای استان به شمار می رفت و فقدان آن بسیار سخت خواهد بود و بعید است که فرد دیگری بتواند جای ایشان را بگیرد.  

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار فقید آذربایجان شرقی هم فردی فعال، پرتلاش و پیگیر بود، گفت: ایشان تعامل خوبی با مردم، صنعت گران و مدیران داشت؛ یاد و خاطره حجت الاسلام رئیسی، امیرعبداللهیان، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه ایشان هرگز از یادها نخواهد رفت و همیشه به یاد آنها خواهیم بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378773
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار