خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/17 - 20:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
آریان پور در پیامی:

رستم قاسمی تا آخرین لحظات زندگی پربارش دست از تلاش برای انجام مسئولیت خود در قبال مردم و کشور اسلامی بر نداشت

نماینده مردم مینودشت گفت: رستم قاسمی تا آخرین لحظات زندگی پربارش دست از تلاش برای انجام مسئولیت خود در قبال مردم و کشور اسلامی برنداشت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ رضا آریان پور نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



انّا لله و انّا الیه راجعون



درگذشت جناب آقای مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی همه ما را اندوهگین کرد.



ایشان از ابتدای انقلاب اسلامی با حضور در عرصه های مختلف مثل عضویت در سپاه پاسداران، جبهه های جنگ، وزارت نفت و این اواخر علی رغم بیماری شدید جسمانی در جایگاه وزیر راه و شهرسازی به مردم و کشور خدمت کرد.



صبر و شکیبایی که از خصوصیات اصلی بندگان مخلص خداوند هست و در ایشان به‌طور بارزی مشاهده می شد و با وجود بیماری جسمانی شدیدی که داشت، تا آخرین لحظات زندگی پربارش دست از تلاش جهت انجام مسوولیت خود در قبال مردم و کشور اسلامی بر نداشت و در کنار صبر در مشیت الهی و صبر و تعهد در انجام مسوولیت به عنوان یک تکلیف الهی،  در مقابل هجمه های ناجوانمردانه برخی افراد بی خرد نیز صبر کرد و دادخواهی خود را فقط به خداوند سپرد .



اینجانب درگذشت این وزیر متعهد وبنده مخلص خداوند را به همه ملت بزرگ ایران، خصوصا خانواده داغدارش تسلیت عرض میکنم و برای روح بزرگ ایشان از خداوند متعال آمرزش و آرامش ابدی را مسئلت می نمایم./



پایان پیام

  • کد خبر : 353405
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار