خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/12 - 13:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
مرکز پژوهش‌های مجلس انجام داد؛

راه‌اندازی سامانه جمع‌آوری نظرات اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان پیرامون اولویت‌های مجلس دوازدهم

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سامانه جمع‌آوری نظرات اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان و صاحب نظران در خصوص اولویت‌های مجلس دوازدهم را راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در راستای وظایف کارکردی خود به دنبال تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم شورای اسلامی است. از همین رو به منظور بهره‌مندی از نظرات اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان و صاحب‌نظران، در مسیر تحقق این هدف، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی سامانه‌ای را در جهت جمع‌آوری این نظرات با عنوان « سامانه جمع آوری نظرات اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان و صاحب‌نظران در خصوص اولویت‌های مجلس دوازدهم» راه‌اندازی‌ نمود که از طریق لینک https://rc.majlis.ir/fa/suggested_priority  قابل دسترسی است.



اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان و صاحب‌نظران در این سامانه با ارائه اولویت پیشنهادی خود برای مجلس دوازدهم، می‌توانند به نوع اقدام مجلس در این زمینه مبنی‌بر وضع قانون جدید، اصلاح قانون موجود و نظارت بر قانون موجود، اشاره کنند و در ادامه به تشریح مسأله مرتبط با اولویت پیشنهادی، اقدام کنند.



علاقمندان می‌تواند با تکمیل مشخصات به نظردهی در خصوص اولویت‌های مجلس دوازدهم اقدام کنند. شایان ذکر است گزارش و نتیجه این نظردهی پس از جمع‌آوری نظرات، تدوین و منتشر خواهد شد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 369259
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار