خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/18 - 15:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
طی پیامی؛

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس روز پرستار را تبریک گفت

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز پرستار را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم 



زینب کبری(س) نامی آشنا تربیت یافته در خانه و ولایت که در اوج کمال و معرفت فضائلی وصف ناپذیر از جمله صبر و فداکاری را داراست چرا که «عجبتْ منْ صبْرک ملآئکة السّما؛از صبر زینب ملائکه آسمانی به تعجب آمدند» وفای زینب نیز بر کسی پوشیده نیست، چرا که او بود که با تحمل رنج آورترین حادثه ها و دادن جوانان خویش وفای خود را به برادر و امام خویش را ثابت نمود.



 روز پنجم جمادی الاول مصادف با ولایت درّ درخشان،اسوه صبر و ایثار، بانوی با فضیلت حضرت زینب سلام الله علیها که به پاس جانفشانی ها و فداکاری پیشقراولان  نظام سلامت روز پرستار نامگذاری شده، این روز مبارک را به تمامی فعالان عرصه سلامت به ویژه پرستاران عزیز تبریک عرض می نمایم. 



مراتب تقدیر و سپاس خود را به پرستاران گرانقدر که در ایام پر التهاب شیوع ویروس منحوس کرونا سرسختانه در صف مقدم مبارزه ایستاده و التیام‌بخش تن های رنجور بودند ابراز داشته و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز مدافعان سلامت از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون همه پرستاران عزیز و مدافعانه سلامت کشور را مسالت دارم.



 دکتر حسینعلی شهریاری



 دبیرکل مجمع خیرین سلامت و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان

  • کد خبر : 333175
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار