خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 20:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
سامه‌یح نجف‌آبادی:

رئیس جمهور منتخب می‌تواند از تجربیاتش برای بهبود وضعیت حوزه سلامت استفاده کند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب می‌تواند از تجربیاتش برای بهبود وضعیت حوزه سلامت استفاده کند، گفت: آسیب پذیری وزارت بهداشت در حوزه اقتصادی بسیار بالا است و در این رابطه پزشکیان می تواند با اجرای سریع نظام ارجاع فشارهای مالی وزارت بهداشت را کاهش و خدمات‌رسانی به بیمار را ارتقا دهد.

همایون سامه‌یح نجف‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه سلامت، گفت: مسعود پزشکیان عضوی از کادر درمان و وزیر بهداشت بوده و اطلاعات و تجربه بسیار خوبی در مورد مسائل بهداشتی و درمانی دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب می تواند از تجربیاتش برای بهبود وضعیت حوزه سلامت استفاده کند، افزود: آسیب‌پذیری وزارت بهداشت در حوزه اقتصادی بسیار بالا است و در این رابطه پزشکیان با اجرای سریع نظام ارجاع می‌تواند فشارهای مالی وزارت بهداشت را کاهش و خدمات رسانی به بیمار را ارتقا دهد.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس دوازدهم ادامه داد: اگر قول رئیس جمهور منتخب مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی کشور محقق شود به طور قطع کمبودهای دارویی و بسیاری از مشکلات و مسائل حوزه سلامت رفع می شود.

سامه‌یح نجف‌آبادی یادآور شد: تمامی کمبودها ناشی از مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه است و اگر مسعود پزشکیان بتواند نسبت به رفع مشکلات اقتصادی تلاش کند بی شک بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

رئیس کمیته دارو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: وزیر بهداشت دولت سیزدهم نهایت اهتمام و تلاش خود را برای بهبود وضعیت حوزه سلامت به کار برد و در این رابطه امیدواریم وزیر بهداشت دولت چهاردهم هم نهایت اهتمام خود را برای رفع مشکلات، کمبودهای دارویی و شیرخشک و دیگر مشکلات حوزه سلامت به کار ببرد./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 380420
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار