خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/22 - 10:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
خاتمی با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری بر حمایت از جامعه پرستاران:

دولت و مجلس در حمایت از پرستاران باید سریع‌تر و منسجم‌تر عمل کنند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص بازسازی شبکه بهداشت، گفت: اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و توزیع عادلانه پزشک باید هرچه زودتر عملیاتی شود و دولت و مجلس در این راستا منسجم‌تر و سریع‌تر عمل کنند.

سید مرتضی خاتمی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تشریح رفتار مدبرانه حضرت زینب، پرستاری را موجب اجر و پاداش مضاعف دانستند و ضمن ارج نهادن به شهدای سلامت، در خصوص تقویت و حمایت از جامعه پرستاری و اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری حجت را بر همگان تمام کردند و باید دولت و مجلس در این راستا منسجم‌تر و سریع‌تر عمل کنند.



نماینده مردم شریف ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دید عمیق مقام معظم رهبری در حوزه سلامت و تاکید بر تمرکز بر پیشگیری و بازسازی شبکه بهداشت کشور بسیار راهگشا است و رویکرد مسئولان باید در این محورها پویاتر شود.



وی اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند، توزیع پزشک در کشور روند عادلانه ندارد و با کار کارشناسی دقیق و ایجاد ساختارهای هدفمند باید توزیع عادلانه در دستور کار قرار گیرد. امید است با یکدلی و همراهی مسئولان و مردم مشکلات به زودی مرتفع شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 333444
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار