خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/19 - 11:50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی در پیامی:

خدمات مخلصانه و ارزشمند رستم قاسمی در عرصه‌های مختلف ماندگار است

نماینده مردم قزوین گفت: خدمات و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه، مخلصانه و ارزشمند رستم قاسمی، این سردار بزرگ در عرصه های مختلف از جمله نیروی قدس سپاه، قرارگاه‌ سازندگی خاتم‌ الانبیاء(ع)، وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون



درگذشت مجاهد سرافراز سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی، از فرماندهان جهادی و پیشتاز در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی موجب اندوه و تاثر بسیار شد.



بی‌تردید خدمات و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه، مخلصانه و ارزشمند این سردار بزرگ در عرصه های مختلف از جمله نیروی قدس سپاه، قرارگاه‌ سازندگی خاتم‌ الانبیاء(ع)، وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی ماندگار است.



این ضایعه را به محضر مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده محترم، همکاران و همرزمان ایشان تسلیت عرض کرده و از ایزد منان برای روح بلند آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی، شفاعت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همجواری با همرزمان شهیدش خواستارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 353449
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار