خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 14:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در پیامی:

خاطره مجاهدت‌های گران‌سنگ حجت الاسلام رئیسی و امیرعبداللهیان در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: خاطره مجاهدت های گران سنگ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و حسین امیر عبداللهیان و همراهان ایشان در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی تا همیشه تاریخ درخشان و ماندگار خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام تسلیت حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"انالله و انا الیه راجعون"

عروج شهادت گونه حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور به اتفاق جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر جهادی و پرتلاش امور خارجه ایثارگران تیم حفاظت و کادر پرواز که از پاکترین فرزندان این مرز و بوم بودند، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب و اعضای کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان شد.

 این حادثه مولمه را در درجه نخست به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سپس خانواده های گرامی آنان، هیات محترم دولت و همه یاران صمیمی ایران و انقلاب تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید خاطره مجاهدت های گران سنگ این دو عزیز و نیز حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه فقید ومحبوب تبریز و همچنین برادر ارجمند جناب آقای دکتر مالک رحمتی؛ استاندار جوان مردمی و متخلق آذربایجان شرقی در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی تا همیشه تاریخ درخشان و ماندگار خواهد ماند و راه و رسم جهاد مخلصانه، به تاسی از این بزرگان پررهروتر از گذشته خواهد شد.

 باشد که رهپویان این مسیر نورانی تا نیل به اهداف عالی خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رئیسی و یاران گرامیش سر از پانشناخته و با تمام قدرت پرچم زیبای جهاد فی سبیل الله را به سرانجام مقصود رسانیده و ارواح معطر آنان را در جنت رضوان شاد و خرسند نمایند. ان شاالله./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 378754
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار