خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 15:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

حمله رسانه‌ای به مرکز پژوهش‌های مجلس درواقع حمله به آمارهای خود دولت است/ حداقل به آمارهای خود احترام بگذارید!

مرتضی محمودوند در واکنش به گزارشات خلاف واقع رسانه‌های دولت علیه مرکز پژوهش‌های مجلس، آن را جوسازی برای دخالت در تعیین ریاست مجلس دوازدهم خواند و گفت: حمله به مرکز پژوهش‌های مجلس یک نوع نگاه غلط رسانه‌ای و درواقع حمله به آمارهای خود دولت است؛ چراکه یکی از منابع مرکز پژوهش‌ها برای گزارشات خود آمارهای دولت است؛ لذا توصیه می‌کنم اگر به مرکز پژوهش‌های مجلس احترام نمی‌گذارند، حداقل به آمارهای خودشان احترام بگذارند.

مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش برخی گزارشات خلاف واقع رسانه‌های دولتی درباره مرکز پژوهش‌های مجلس عنوان کرد: حمله به مرکز پژوهش‌های مجلس یک نوع نگاه غلط رسانه‌ای و درواقع حمله به آمارهای خود دولت است؛ چراکه یکی از منابع مرکز پژوهش‌ها برای گزارشات خود آمارهای دولت و دستگاه‌های دولتی در کنار پژوهش و تحقیق و بررسی و کارهای علمی است؛ لذا توصیه من به دوستان رسانه‌ای دولت این است که اگر به مرکز پژوهش‌های مجلس احترام نمی‌گذارند، حداقل به آمارهای خودشان احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس کار علمی انجام داده و آنچه گزارش داده است براساس معیار تحقیق، بررسی و پژوهش بوده و یکی از مهم‌ترین مرجع و منبع‌های آن خود منابع و آمارهای دولت است؛ بنابراین دولت حداقل یک ذره به خود احترام بگذارد.

محمودوند با اشاره به اینکه پیش از این هم این رسانه‌ها دروغ‌هایی به رئیس مجلس نسبت داده بودند؛ تاکید کرد: اگر انتظار دارند مرکز پژوهش‌ها براساس وجدان و تعهد و تخصص کاری گزارش ارائه دهد؛ خود آن‌ها چرا کثیف‌ترین نوع همین اتهام‌ها را -آن هم بدون سند- به ریاست مجلس روا می‌دارید؟ چرا با تمام امکانات رسانه دروغ پراکن خود این همه ضربه زدید اما یک سند نیاوردید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: همه این جوسازی‌ها درواقع برای دخالت در مجلس و قوه مقننه است. همین رسانه‌ها که الان به مرکز پژوهش‌های مجلس حمله می‌کنند از این به بعد هم برای دخالت در تعیین ریاست مجلس و اینکه رئیس حاضر مجلس، رئیس نباشد دروغ‌های بزرگ دیگری هم منتشر می‌کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377906
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار