خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/07 - 14:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
میرسلیم در واکنش به سپرده شدن رسیدگی به حاشیه نشینی به شهرداری تهران

حمایت مجمع نمایندگان تهران از شهرداری منوط به اثبات عملکرد آن از طرف شورای شهر تهران است

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، صحت اظهارنظر چمران پیرامون سپردن حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی به شهرداری را منوط به برخورداری این مجموعه از امکانات فرهنگی لازم دانست و افزود: شورای شهر امکان موفقیت شهرداری در این حوزه را به صورت مکتوب به مجمع نمایندگان تهران اثبات کند.

سیدمصطفی آقامیرسلیم در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارنظر رییس شورای شهر تهران مبنی بر اینکه اگر رسیدگی به حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی به شهرداری تهران سپرده شود، نتایج بهتری خواهد داشت، گفت: ورود شهرداری تهران به حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی منوط بر این است که نشان دهد از امکانات فرهنگی لازم در این زمینه برخوردار است.  



شورای شهر تهران می‌تواند به موضوع مهم مقابله با آسیب‌های اجتماعی رسیدگی کند



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته شهرداری تهران به سازمان فرهنگی هنری مجهز است اما ساختار آن به گونه‌ای نیست که متصدی موضوع مهم مقابله با آسیب‌های اجتماعی شود که در تهران به مساله‌ای حیثیتی تبدیل شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: اگر شورای شهر تهران به این نتیجه رسیده است که شهرداری تهران می‌تواند عملکرد مطلوبی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشته باشد باید این موضوع را به صورت مکتوب به مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس اثبات کند تا در صورت تایید از این تصمیم حمایت کنیم.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: آنچه مسلم است مقابله با آسیب‌های اجتماعی مساله بسیار مهمی است که باید ساماندهی شود ضمن اینکه بخشی از این مهم نیز متوجه عملکرد شورای شهر تهران است که به غیر از مسائل جاری پایتخت باید به این حوزه که جنبه فرهنگی و اجتماعی هم دارد به طور دقیق رسیدگی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 352712
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار