خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/10 - 10:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در پیامی:

حماسه 9 دی نماد عزّت و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدایی بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام آنها خواهند ایستاد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت 9 دی به شرح زیر است:



مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد." ( حضرت امام خامنه ای حفظ الله )



حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی  ولایتمداران ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 روزی محوری در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّن دیگری در افتخارات  ایرانیان به حساب می آید.



حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدایی بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام آنها خواهند ایستاد.



معتقدم این روز به درستی و ظرافت در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز« بصیرت » تبدیل به یوم الله ماندگار گردید و مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای کشورمان وخاصه در پایتخت وحدت اسلامی شهر زاهدان به جهانیان اعلام شد و در یک کلام نهم دی ماه یعنی تا لحظه ای که بر مبنای اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه گردهم آییم راه را هرگز گم نخواهیم کرد.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه مجاهدان راه حق یوم الله نهم دی را خدمت همه وفاداران به انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشان ایران اسلامی تبریک وتهنیت عرض می نمایم.



 »والسّلام على من اتّبع الْهدى»./



پایان پیام

  • کد خبر : 354364
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار