خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/17 - 15:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نماینده سقز و بانه:

حقوق داوطلبان هلال احمر باید ترمیم شود

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بر تقویت و ترمیم حقوق داوطلبان هلال احمر تأکید و تصریح کرد: کار امداگران هلال احمر تعطیلی ندارد و جز مشاغل سخت است.

بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  درباره اقداماتی که مجلس لازم است برای ترمیم حقوق داوطلبان هلال احمر انجام دهد گفت: مجلس در راستای انجام وظیفه خود یعنی قانونی گذاری برای نهادهای حمایتی دو وظیفه دارد. وظیفه اول تامین و تصویب قوانین است. 



نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی  در فصول مختلف بودجه ای مخصوصا تبصره ۱۴ می تواند به نهادهای حمایتی از جمله هلال احمر کمک کند.



رحیمی افزود: در بین این تقویت بودجه باید به بهبود وضعیت معیشتی نیروی های انسانی و امدادگران هلال احمر توجه کرد، کار امداگران هلال احمر تعطیلی ندارد و جز مشاغل سخت است.  نمایندگان مجلس دید مثبتی به ترمیم بودجه و حقوق دریافتی داوطلبان هلال احمر دارند. 



وی افزود: مجلس علاقه مند به ترمیم وضعیت شغلی داوطلبان هلال احمر است و در این راستا اصلاحات لازم را در بودجه و برنامه هفتم توسعه لحاظ خواهد کرد.



رحیمی ادامه داد: با توجه به اینکه تغییرات اقلیمی میزان حوادث در کشور ما را فوق العاده افزایش داده باید با ترمیم حقوق داوطلبان، انگیزه آنها را برای کار و فعالیت شان افزایش داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 354877
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار