خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/22 - 09:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
لاجوردی طی پیامی عنوان کرد:

حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام دندان شکنی به تمامی زورگویان و معاندین ایران اسلامی است

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی از ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد همچون سال‌های گذشته، همدل و همگام با هم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و با حضور حماسی خود، پیام دندان شکنی به تمامی زورگویان و معاندین و منافقین ایران اسلامی بدهند.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛ زهره سادات لاجوردی عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیامی، با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: انقلاب با ایجاد وحدت و همگرایی توانست هویت سیاسی، دینی و ملی جدیدی را به ایرانیان ارائه نماید. متن پیام به شرح ذیل است؛



"بسم الله الرحمن الرحیم"



۲۲بهمن فتح الفتوح بزرگ ملتی است که پس از سال‌ها جهاد علیه ظلم و ستم طاغوت‌های زمانه با رهبری خمینی کبیر (رضوان الله تعالی) به بار نشست و انسجام و ایستادگی مردم شریف ایران با هدایت امام خامنه‌ای (مدظله)، در بیش از چهار دهه، انواع ناملایمات و دسیسه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم را به شکست واداشته است. انقلابی که با فجر نور و رحمت الهی و ایجاد وحدت و همگرایی میان آحاد مردم توانست هویت سیاسی، دینی و ملی جدیدی را به ایرانیان ارائه نماید و به عظمت و نصرت اسلام در برابر دنیای استبداد و استعمار محور، رنگ و بوی واقعی بخشید.



اینک، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در مسیر تحکیم و تقویت بنیان‌های نورانی نظام، از ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌کنم تا همچون سال‌های گذشته، همدل و همگام با هم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و با حضور حماسی خود، پیام دندان شکن ملت ایران به تمامی زورگویان و معاندین و منافقین و تاکید بر استمرار آرمان‌های متعالی انقلاب و تجدید بیعت با امام خمینی، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر را به گوش جهانیان برسانیم.



زهره سادات لاجوردی



نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر./



پایان پیام 

  • کد خبر : 357002
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار