خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/25 - 17:03
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : اجتماعی
امروز صورت گرفت:

حضور دهنوی در منطقه 18 برای بررسی مشکلات مردم/ پیگیری از وزیر راه برای تعیین تکلیف سریع تر پروژه ها

نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس امروز برای بررسی و پیگیری مشکلات مردم منطقه 18 پایتخت در این منطقه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس امروز ( پنج شنبه، ٢٥ آذرماه) به همراه شهردار منطقه 18 و جمعی از مسئولان شهری  این منطقه در بازدیدهایی از روند پروژه های این منطقه در مسجد باب الحوائج حضور یافت و در دیدار با مردم در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. 



عضو هیات رئیسه مجلس با حضور در مسجد باب الحوائج  پس از استماع مشکلات مردم، گفت: امروز چهارمین بازدیدی است که پس از فعالیتم در مجلس یازدهم از این منطقه دارم و این ارتباط و بازدیدها ادامه خواهد داشت و برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.













وی با بیان اینکه شهرداری منطقه برای حل مسئله راه آهن و شن چاله ها برنامه دارد، افزود: ما هم برای رفع این مشکلات حمایت های لازم را خواهیم داشت.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه منطقه 18 پر چالش ترین منطقه پایتخت است، ادامه داد: در این منطقه با مشکلاتی مانند بازار آهن و مبل، حاشیه نشینی، اتباع خارجی، ادغام بافت صنعتی با مسکونی و پایین بودن درآمدها و مشکلات دیگر مواجه هستیم.













دهنوی با تاکید بر اینکه باید به ایجاد منابع پایدار در این منطقه توجه شود، گفت: برای حل مسئله راه آهن قرار است نشستی را با وزیر راه و شهرسازی داشته باشیم، البته بهتر است شهرداری منطقه تا پایان امسال مسئله فاضلاب را حل کند و نشستی را با وزیر نیرو برای پیگیری موضوع خواهیم داشت؛ عمده چالش ها و مشکلات مردم از جنس شهری است و مشکل اصلی فاضلاب است و همچنین در مورد فرسودگی مخازن زباله قرار است کارگاه ساخت مخازن توسط شهرداری راه اندازی شود و امیدواریم با تعیین تکلیف آن شاهد رفع کمبود مخازن باشیم.



شهردار منطقه 18 در این دیدار با تاکید بر اینکه اطمینان می دهیم که نسبت به حل مشکلات منطقه 18 اقدام کنیم، گفت: معضل جدی منطقه بحث توسعه است؛ 2 پروژه اصلی در دستور کار است که پروژه بزرگ راه بهار را تا خرداد تکمیل و تحویل خواهیم داد و همچنین پروژه شهید بروجردی را نیز شهریور تکمیل خواهیم کرد و دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس هم در این رابطه از طریق وزیر راه و شهرسازی پیگیری هایی را انجام داد.



وی با بیان اینکه توجه به معیشت و اشتغال مردم در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: اگر به این دو مقوله توجه شود سایر مشکلات نیز حل خواهد شد. 



مردم و شورایاری ها و همچنین مسئولان شهری در این دیدار مسائلی مانند کم برخورداری منطقه به دلیل کمبود منابع، آلودگی منطقه به دلیل وجود کارخانجات، مشکلات معادن شن و ماسه، نبود حمل و نقل ریلی، تعیین تکلیف شن چاله ها، عدم تکمیل پروژه ها، مشکلات بازار آهن شادآباد، ناوگان فرسوده شهری، کمبود فضاهای بهداشتی، تفریحی و آموزشی، بی توجهی نسبت به جذب سرمایه گذار، توجه ویژه به منطقه 18 در فصل بودجه ریزی، تقویت تعامل میان شورایاری ها و مدیران شهری، فرسودگی مخازن زباله، نیاز جدی به مترو، مکانیزه شدن نظافت مناطق، مشکلات آب و فاضلاب صادقیه، تکمیل خط راه آهن، فقر فرهنگی، هموار کردن مسیر برای فعالیت هیات های مذهبی، مشکل سند سازی و توجه مردم به استفاده درست از برق را مطرح کردند.













به گزارش خانه ملت؛ عضو هیات رئیسه مجلس در بازدید میدانی از پروژه هایی مانند شن چاله ( فربت)، ایستگاه مترو آزادگان، سرای محله شهید رجایی، بزرگ راه های بهار و شهید بروجردی از نزدیک در روند پیشرفت آنها قرار گرفت و تماس هایی را با وزیر راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف سریع تر پروژه ها برقرار کرد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 333778
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار