خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/27 - 19:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
امروز صورت گرفت

حضور اعضای فراکسیون زنان در سومین جشنواره نخل آفتاب خور و بیابانک

اعضای فراکسیون زنان مجلس در سومین جشنواره نخل آفتاب خور و بیابانک حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی که روز چهارشنبه (26 آبان) برای بررسی مشکلات حوزه زنان به نائین و خور و بیابانک سفر کرده اند، در سومین جشنواره نخل آفتاب در خور و بیابانک حضور یافتند.


 


الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در این جشنواره گفت: این جشنواره به همت انجمن توانمندسازی زنان و مسئولان شهرستان با هدف توسعه گردشگری پایدار و اقتصاد بومی شهرستان برگزار شده است.


 


وی با بیان اینکه این توانمندسازی با هدف مشارکت اجتماعی زنان است، افزود: شهرستان خور و بیابانک با بعد مسافتی که از مرکز دارد، در شرقی ترین نقطه استان قرار داشته و هر چند با کمبود زیرساخت هایی مواجه است، اما مردم سختکوش آن هیچ وقت از  دست تلاش نکشیده و با وجود کاستی ها و عقب ماندگی ها به تلاش خود برای رونق و توسعه شهرستان ادامه داده اند؛ و لذا امیدواریم با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان و با توان فراکسیون و اعضای آن که هر کدام در کمیسیون های تخصصی مختلفی حضور دارند، بتوان مشکلات منطقه را تا حد ممکن حل و فصل کرد.


 


 


عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان برای بررسی مشکلات حوزه زنان حتی در دوردست ترین نقطه کشور حضور پیدا می کنند، زیرا معتقدیم بدون اینکه بخواهیم یک نسخه برای کل کشور داشته باشیم، باید برای هر مشکل یک راهکار بتوان ارائه کرد. 


الهام ازاد همچنین افزود : معتقدم هر زمانی که مسئولان در منطقه حضور پیدا کردند، دستاوردهای خوبی به همراه داشته است و توانسته ایم در حد بضاعت تاحدودی مشکلات را حل کنیم، امیدواریم حضور فراکسیون زنان هم در منطقه دستاوردهای خوبی در حوزه توانمندسازی سازی بانوان و رفع مشکلات حوزه انتخابیه به همراه داشته باشد./


 


پایان پیام
  • کد خبر : 331578
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار