خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/13 - 09:55
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی

حضور اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی بازدید کرده و در جریان آخرین دستاوردها و روند تولیدات این مجموعه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجید انصاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست تخصصی با مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارشناسان پگاه آذربایجان شرقی، با اشاره به اقدامات این مجموعه در تأمین امنیت غذایی مردم، از رشد دو برابری تولیدات پگاه تبریز خبر داد و افزود: با اقدامات خوبی که شاهد آن هستیم؛ روند تولید در این مجموعه تولیدی، صعودی و از انگیزه ی بالایی برخوردار است.



در ادامه این نشست کیومرث سرمدی واله عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: در بازدیدهای صورت گرفته است از شرکت های مختلف در کشور، امروز شاهد اقدامات ارزشمندی در عرصه تولید هستیم و این مجموعه با کمترین مشکلات در عرصه تولید، فعالیت می کند که نشان از مدیریت توانمند و همکاری کارکنان در عرصه تولید می باشد.



در ادامه این نشست حسین فتحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز با معرفی اعضای شورای هماهنگی مجموعه ادارات، سازمانها و صندوق های تابعه وزارت در استان آذربایجان شرقی، بهسازی و توسعه واحدهای تولیدی را در راستای گره گشایی از مشکلات تولید عنوان کرد و ارتقاء سطح خدمت رسانی به آحاد مردم با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی را یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت در استان آذربایجان شرقی خواند و ابراز امیدواری نمود با همراهی و همکاری مجموعه ادارات و سازمانها و صندوق های تابعه وزارت در استان، شاهد کمترین میزان مشکلات در عرصه‌های کار و تولید باشیم.



همچنین در این نشست مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی نیز مساعدت و کمک های جدی اعضای کمیسیون اجتماعی را در توسعه فعالیت های صورت گرفته توسط شرکتهای تابعه این صندوق را یکی از ضروریات عنوان کرد.



در این نشست سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت با بیان اینکه مهمترین مشکلات پیش روی این مجموعه هزینه‌های مالی و عدم همکاری مناسب بانکها و همچنین عدم تأمین قطعات خطوط تولید بوده و افزود: باید در تأمین قطعات خطوط از تامین کنندگان داخلی و تولیدات ملی، حداکثر استفاده را به عمل آوریم و در خصوص همکاری بانک ها هم لازم است بانک‌های عامل حداکثر همکاری را در حمایت از تولید و تجهیزات شرکت ها به عمل آورند.



بازدید از خطوط تولید و آشنایی با تکنولوژی‌های این مجموعه در زمینه فرآوری انواع شیر و محصولات لبنی، از دیگر برنامه‌های حضور کمیسیون اجتماعی در این مجموعه بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 353093
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار