خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/26 - 17:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در تشریح نخستین نشست هم اندیشی کمیسیون بهداشت با وزیر بهداشت ومدیران ارشد وزارتخانه:

جلسات هم اندیشی نزدیکی دیدگاه‌ها و رفع مشکلات حوزه سلامت را در پی دارد

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نشست هم اندیشی امروز این کمیسیون با وزیر بهداشت و مدیران ارشد این وزارتخانه را تشریح کرد.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  از نشست هم اندیشی امروز ( دوشنبه، 26 اردیبهشت ماه ) اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با  وزیر بهداشت و مدیران ارشد این وزارت خانه خبر داد و گفت: امروز نخستین نشست هم اندیشی برگزار شد و امیدواریم در جلسات بعدی، موضوعات خاص و تخصصی تعیین شود.



وی با بیان اینکه برگزاری این گونه جلسات باعث نزدیک شدن دیدگاه ها در مسیر رفع مشکلات حوزه سلامت می شود، افزود: از چند ماه گذشته مواد مربوط به حوزه سلامت در قانون برنامه ششم توسعه را بررسی و به سازمان‌ها و دستگاه ها اعلام کرده ایم گزارشات خود را به کمیسیون بهداشت و درمان ارسال کنند.



نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: سه شنبه هفته آینده با حضور نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت نشستی در مورد مواد قانونی مربوط به قانون برنامه هفتم توسعه برگزار تا مشخص شود که چرا قانون ششم توسعه در حوزه سلامت اجرایی نشده و آیا ضرورتی دارد که در برنامه هفتم توسعه تمدید و تکرار شود یا خیر.



شهریاری یادآور با اشاره به ارائه گزارشی از سوی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست هیات رییسه و روسای کمیسیون های مجلس، گفت: نگاهداری اعلام کرده که در نظرسنجی اخیر مردمی، رضایتمندی از حوزه سلامت رتبه نخست را داشته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 342129
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار