خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/09 - 13:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
انتقاد نظارتی مقتدایی به استاندار اصفهان:

جلسات شورای ورزش و ستادساماندهی امور جوانان برگزار شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس، طی دو نامه به استاندار اصفهان طی ماه گذشته، خواستار برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان و شورای ورزش استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  عباس مقتدایی ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، طی دو نامه به استاندار اصفهان در طول ماه گذشته، خواستار برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان و شورای ورزش استان شد که بر این اساس در نامه ۲۱ آذرماه مقتدایی به مرتضوی، آمده است:«باتوجه به اینکه در قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان بر این نکته اشعار دارد که در سطح استان، باید شورای ورزش و تربیت بدنی برگزار شود. با عنایت به مطالبه جامعه ورزش، مستدعی است دستور فرمایید جهت برگزاری جلسه شورای ‌ورزش استان اصفهان برنامه ریزی و اقدام لازم بعمل آید.»



همچنین در نامه ۹ دی مقتدایی به استاندار اصفهان، آمده است:« باتوجه به عدم برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان و باتوجه به اینکه عدم بارگذاری منظم آن مغایر با آیین نامه مربوطه می باشد، مستدعی است باتوجه به مطالبه جوانان عزیز استان، دستور فرمایید باقید فوریت برنامه ریزی و اقدام لازم جهت برگزاری جلسه مذکور بعمل آید. انتظار می رود باتوجه به نقش مهم این ستاد در برنامه ریزی امور مرتبط با جوانان، جلسات آن مطابق آیین نامه به صورت مستمر و منظم برگزار شود»  تاکنون  جلسات شورای ورزش و ساماندهی امور جوانان در سطح استان پس از استقرار دولت جدید، همچنان مستقر نشده است. /

پایان پیام

  • کد خبر : 334664
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار