خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی,کمیسیون ها
آذری تشریح کرد؛

جزئیات نشست کمیسیون قضایی با وزرای پیشنهادی دادگستری، فرهنگ و ورزش/ نگاه مثبت کمیسیون به برنامه‌ها و راهبردهای رحیمی

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس جزئیات نشست این کمیسیون با وزرای پیشنهادی دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان را تشریح کرد.

علی آذری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه 22 مرداد ماه) کمیسیون قضایی و حقوقی با وزرای پیشنهادی دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان گفت: وزیر پیشنهادی دادگستری راهبردها و برنامه‌های خود را تشریح و ارتباط موثر بین قوای سه گانه یکی از وظایف وزیر دادگستری است که مورد تأکید ایشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و راهبردهای ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی دادگستری برای اعضای کمیسیون قابل قبول بود و معتقدیم ایشان بتواند در این وزارتخانه ابقاء شود و امیدواریم بتوانیم با همکاری هم گام‌های بلندی برای رفع مشکلات این حوزه برداریم.

نماینده مردم قوچان در مجلس دوازدهم یادآور شد: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با حضور در نشست کمیسیون برنامه‌های خود را ارائه کرد؛ حوزه فرهنگ دغدغه کلی نمایندگان بود و در مورد شکاف‌ها و چندگانگی‌های شکل گرفته موضوعاتی مطرح شد و رفع مشکلات حوزه فرهنگ و اصلاح قوانین ناکارآمد و همچنین استفاده از ظرفیت‌های عمومی و مردمی توسط اعضای کمیسیون مطرح شد و توسعه مباحث فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌ها جزء برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود و تأکید کرد که فعالیت‌های فرهنگی تنها در پایتخت خلاصه نمی‌شود.

آذری افزود: دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز سومین وزیر بود که در کمیسیون حضور یافت و تأکید کرد که سایه کم توجهی‌ها باید از سر ورزش بانوان برداشته شود و آسیب‌شناسی نظام ورزشی کشور و اثربخشی نظام باشگاه‌داری از جمله مباحثی است که توسط ایشان مطرح شد. همچنین نمایندگان بر ضرورت توجه به ورزش های همگانی، روستایی، بومی و دانش‌آموزی تأکید کردند و وزیر پیشنهادی برنامه خود در مورد پیشرفت و توسعه ورزش و امور جوانان کشور را به کمیسیون ارائه کرد و مورد اقبال نمایندگان قرار گرفت. به طور قطع تجارب ایشان در حوزه‌های عمرانی و ورزشی می‌تواند در موفقیت ایشان موثر باشد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 382071
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار