خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/15 - 17:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
آریایی‌نژاد تشریح کرد:

جزئیات نخستین نشست کمیته غذای کمیسیون بهداشت مجلس

رئیس کمیته غذا و مواد آرایشی و بهداشتی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی جزئیات نخستین نشست این کمیته را تشریح کرد.

احمد آریایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( دوشنبه، 15 مردادماه ) کمیته غذا و مواد آرایشی و بهداشتی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: با حضور مسئولانی از سازمان غذا و دارو و شورای عالی سلامت، تعدادی از تولیدکنندگان شیرینی و شکلات و کارشناس مرکز پژوهش ها موضوعات متعددی از جمله  ارز دریافتی صادرکنندگان مواد غذایی، کیفیت غذا، توزیع شیر در مدارس و حذف قوانین دست و پا گیر بحث و گفت و گو شد.

وی افزود: مقرر شد برای هر نشست برنامه داشته باشیم و با کمیسیون کشاورزی مجلس که با بحث غذا سروکار دارد تعامل مناسبی داشته باشیم تا در این رابطه همپوشانی صورت نگیرد و کمیسیون در مورد مباحثی مانند کیفیت غذا و مسائلی که به بهداشت و سلامت برمی گردد از ما نظرخواهی کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس دوازدهم یادآور شد: در نهایت پس از بحث و گفت‌وگوهای صورت گرفته مقرر شد کمیته و مسئولان مربوطه آسیب شناسی لازم را در مورد مبحث سلامت و کیفیت غذا داشته باشند و تقسیم وظیفه و برنامه داشته باشیم و طی سه هفته آینده نشست دوم کمیته را برگزار کنیم./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 381724
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار