خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/14 - 14:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

تکذیبیه دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم اراک در رابطه با اظهارات خلاف واقع در مورد فرهنگیان و بازنشستگان

روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در پی اظهارات کذب منتسب به ایشان در رابطه با فرهنگیان و بازنشستگان تکذیبیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پی اظهارات کذب منتسب به ایشان در رابطه با فرهنگیان و بازنشستگان تکذیبیه ای صادر کرد.



متن تکذیبیه به شرح زیر اسـت:



با سلام و عرض تبریک حلول سال نو و ماه مبارک رمضان



به اطلاع می رساند مطلب توهین آمیز منتشر شده به نقل از علی اکبر کریمی نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در مورد فرهنگیان و بازنشستگان عزیز از اساس کذب است.



این دروغ پردازی ها که سال گذشته نیز منتشر شد، توسط ایشان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و کانال رسمی تکذیب شده اما متاسفانه مجددا طی روزهای اخیر در سطح گسترده ای بازنشر شده است.



به گزارش خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس یازدهم در روز دوشنبه 12 مهرماه سال گذشته هم در تذکری در صحن علنی مجلس بیان کرد که طی چند وقت گذشته مطلبی از سوی بنده در فضای مجازی منتشر شد که حاوی برخی عبارات توهین آمیز نسبت به فرهنگیان بزرگوار کشورمان بود و پس از مطلع شدن از انتشار این مطلب کذب در سایت و کانال رسمی اطلاع‌رسانی اینجانب تکذبیه نسبت به این امر منتشر شد.



متن این خبر را اینجا بخوانید./



پایان پیام

  • کد خبر : 359345
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار