خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/24 - 14:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حسینی:

تنوع قراردادها و پرداخت‌ها یک چالش جدی برای سیستم اداری کشور است/ نتیجه نهایی پیرامون تعیین حقوق و دستمزد کارگران تا پایان سال اعلام می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن تشریح فرآیند تعیین حقوق و دستمزد سالانه کارگران با بیان اینکه تنوع قراردادها و پرداخت‌ها یک چالش جدی برای کل سیستم اداری کشور است بر ضرورت ساماندهی پرداخت‌ها و استخدام این قشر تاکید کرد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دلیل تاخیر در برگزاری نشست شورای عالی کار به منظور تعیین حقوق و دستمزد کارگران برای سال 1402، گفت: توجه به وضعیت کارگران موضوعی است که باید در قالب ساماندهی کارکنان پیگیری شود و در کنار تسریع روند تعیین حقوق و دستمزد این قشر لازم است ساماندهی استخدام آنها نیز به طور جدی دنبال شود.  



نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تنوع قراردادها و پرداخت‌ها قطعا یک چالش جدی برای کل سیستم اداری کشور است که باید برای تمام شاغلان در نظام اداری کشور ساماندهی شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته معمولا نشست شورای عالی کار برای تعیین حقوق و دستمزد کارگران هفته پایانی اسفندماه برگزار شده و نتیجه نهایی را تا پایان سال اعلام می‌کند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی برگزاری نشست شورای عالی کار به منظور تسریع روند تعیین حقوق و دستمزد کارگران براساس ماده 41 قانون کار را به طور جدی تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 358979
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار