خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/27 - 17:03
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسماعیلی:

تلاش کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعیین تکلیف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ثمر رسید

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از نهایی شدن مصوبه شورای عالی کار برای اعمال ۳۸ درصد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام خبر به نتیجه رسیدن تلاش های کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: مصوبه شورای عالی کار  برای  سایر سطوح بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بعد از چندین ماه پیگیری و تلاش کمیسیون اجتماعی بلاخره قطعی شد و احکام جدید با افزایش ۳۸ درصد و ۵۱۵ هزار تومان خواهد بود.



نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از ارسال پیام تشکر توسط تعداد بیشماری از بازنشستگان، ادامه داد: ما فقط به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کردیم ضمن اینکه باید از همکاران دولت و بخصوص معاون اول جناب آقای مخبر هم تشکر کنیم که همکاری خوبی در این رابطه داشتند.



نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اجرای قانون خط قرمز مجلس انقلابی است که در این مورد کاملا به ثمر نشست و گام بعدی نیز متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری با توجه به لحاظ اعتبار لازم در بودجه سنواتی ۱۴۰۱ خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 347594
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار