خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/28 - 15:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شاکری:

تدوین لایحه برای ساماندهی قرارگاه‌های جهادی باید توسط شورای عالی جهادسازندگی دولت صورت بگیرد

رییس فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت مجلس، ضمن اشاره به تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی در دولت که رییس جمهور از آن خبر داده است تاکیدکرد که قرار است این شورا پیرامون تمام اقداماتی که در کشور در حوزه فعالیت‌های جهادی انجام می‌شود، اظهارنظر کند بنابراین تدوین لایحه تجمیع و حمایت از قرارگاه‌های جهادی نیز باید توسط آن صورت بگیرد.

اقبال شاکری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد درخواست رییس قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور مبنی بر تصویب قانون تجمیع و حمایت از قرارگاه‌های جهادی، گفت: روز گذشته مراسمی به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) در مورد تاسیس جهاد سازندگی با حضور ریاست جمهوری و جمعی از مسئولان کشور برگزار شد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رییس جمهور در این مراسم به تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی در دولت اشاره کرد که معاون اول ریاست جمهوری مسئولیت اداره آن را برعهده دارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون قرارگاه‌های جهادی مختلفی در کشور وجود دارد و قرار بر این شده است که در شورای عالی جهاد سازندگی دولت تمام اقداماتی که در کشور در حوزه فعالیت‌های جهادی انجام می‌شود، بررسی شده و این شورا پیرامون آنها اظهارنظر کرده و نتیجه را در قالب گزارش ارائه دهد.



رییس فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به دستورکاری که برای شورای عالی جهاد سازندگی دولت تعیین شده است تدوین لایحه برای تصویب قانون تجمیع و حمایت از قرارگاه‌های جهادی نیز باید از مسیر این شورا بگذرد و در نهایت در قالب یک لایحه به مجلس ارائه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 344098
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار