خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 17:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی,کمیسیون ها
اسحاقی در تشریح نشست امروز کمیسیون بهداشت مجلس؛

تداوم نگاه بی تفاوت دولت به نظام سلامت، سال بسیار سختی را برای این حوزه رقم می زند

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلسT گفت: اعضای کمیسیون در نشست امروز با تاکید بر ضرورت تغییر نگاه دولت نسبت به حوزه سلامت تاکید کردند در صورتی که این نگاه تداوم یابد به طور قطع سال بسیار سختی را برای نظام سلامت در پیش خواهیم داشت.

سلمان اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( یکشنبه، 26 فروردین ماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی بخش دوم بودجه سال 1403 حوزه سلامت با حضور معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان سازمان برنامه و بودجه، اورژانس و سازمان انتقال خون خبر داد و گفت: دولت به سایر وزارت خانه ها ابلاغ کرده باید برای برخی صرفه جویی ها بودجه شان را کاهش دهند اما متاسفانه این موضوع تنها به نظام سلامت تسری پیدا کرده و به طور قطع این حوزه از این موضوع متضرر خواهد شد.

وی ادامه داد: رئیس سازمان انتقال خون در نشست امروز کمیسیون هشدار داد اگر میزان بودجه پیش بینی شده برای این سازمان اصلاح نشود با بحران در کشور مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم، افزود: همچنین رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد و هشدار داد که میزان بودجه پیش بینی شده کفاف هزینه هایشان را نمی دهد و با این بودجه نه تنها پیشرفتی نخواهند داشت بلکه با مشکلاتی نیز مواجه خواهند شد.

اسحاقی یادآور شد: در نهایت پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان تاکید کردند دولت باید نگاهش را به نظام سلامت اصلاح کند و در صورتی که این نگاه تداوم یابد سال بسیار سختی را برای نظام سلامت در پیش خواهیم داشت./

پایان پیام

  • کد خبر : 377169
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار