خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/18 - 13:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
امیرآبادی فراهانی در تشریح سوال از وزیر آموزش و پرورش:

تبدیل وضعیت نیروهای مشمول قانون ایثارگری در آموزش و پرورش به کجا رسید؟

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به طرح سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش درباره تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری ذیل وزارت آموزش و پرورش، گفت: مقرر شد در راستای اجرای بند  «ب» ماده 2 قانون، تبدیل وضعیت ایثارگران صورت گرفته و بر همین مبنا عمل شود.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتدر تشریح سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز کمسیون اجتماعی مجلس، عنوان کرد: سوال امروز در خصوص بحث تبدیل وضعیت معلمان غیرانتفاعی، خرید خدمات آموزشی، حق التدریس و پیش دبستانی و همه نیروهای مرتبط با آموزش و پرورش بود که وزیر آموزش و پرورش در این باره پاسخ‌هایی را ارائه کرد.



نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مقرر شد استعلامی از طرف معاونت قوانین مجلس در راستای اجرای بند  «ب» ماده 2 قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گرفته شود و وزیر آموزش و پرورش نیز پذیرفت این استعلام صورت گرفته و بر همین اساس جلسات با معاونت توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش برای اجرای قانون برگزار شود.



عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: با توجه به قول مساعد وزیر آموزش و پرورش، مقرر شد پرونده این سئوال در کمیسیون باقی بماند تا موضوع حل و فصل شود و کار به صحن کشیده نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 349947
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار