خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/16 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
معاون دادستان تهران در گفت و گوی اختصاصی با خانه ملت:

تاکنون گزارشی مبنی بر آبیاری مزارع جنوب تهران با فاضلاب نداشتیم/ مردم تخلفات را گزارش کنند

معاون دادستان تهران با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر آبیاری مزارع جنوب تهران با فاضلاب نداشتیم، گفت: اگر مردم و رسانه‌ها در این رابطه تخلفی را مشاهده کردند به دادستانی اعلام کنند ما به جد پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

مرتضی تورک در گفت ‌و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد برخی اظهارات مبنی بر تداوم آبیاری مزارع جنوب تهران با فاضلاب، گفت: تاکنون گزارشی در این رابطه نداشتیم البته مسئول اصلی پیگیری این موضوع سازمان جهاد کشاورزی استان و دانشگاه های علوم پزشکی هستند که باید نظارت‌های لازم را داشته باشند.



وی ادامه داد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان جهاد کشاورزی استان به صورت جدی و مداوم رصد می‌کنند که هیچ محصول و زراعتی با فاضلاب خام آبیاری نشود.



وی ادامه داد:  همچنین طی سال های گذشته 2 یا 3 تصفیه خانه توسط سازمان آب و فاضلاب در جنوب تهران ایجاد و راه‌اندازی شده و در حال حاضر آب مناسب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.



تورک یادآور شد: دادستانی در مورد این موضوع تذاکرات لازم را داده و تکلیف قانونی کردیم که باید از این موضوع جلوگیری شود و به طور قطع اگر تخلفی در این رابطه صورت گیرد به صورت جدی ورود و برخورد خواهیم کرد.



معاون دادستان تهران تصریح کرد: اگر مردم و رسانه‌ها در این رابطه تخلفی را مشاهده کردند به دادستانی اعلام کنند ما به جد پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 345301
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار