خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/16 - 17:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
جمالیان:

بیمه سنتی، جوابگوی نیاز امروز جامعه نیست/ نباید با روش های سنتی کشور را اداره کرد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از اینکه بیمه سنتی جوابگوی نیاز امروز جامعه نیست تاکید کرد که نباید با روش های سنتی کشور را اداره کرد.

سید محمد جمالیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از اینکه به بیمه ها به عنوان صنعت و علم بیمه آنطور که باید و شاید توجه نشده است، گفت:  نباید با روش 50 سال پیش و سنتی کشور را اداره کرد در این رابطه هزینه می کنیم اما مردم، پزشکان، داروخانه ها و شرکت های بیمه ای ناراضی هستند و در عین حال پول هم هزینه می شود.

وی افزود: تا کی و چه موقع می خواهیم بیمه هایمان را به سمت صنعتی و علمی شدن ببریم و بدانیم که بیمه سنتی جوابگوی نیاز امروز جامعه نیست و جامعه امروز رشد سریعی داشته و همه زیرساخت ها باید مطابق با آن رشد کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه بیمه با قوانین سنتی جوابگوی دنیا و تکنولوژی امروز نیست، تصریح کرد: باید تمامی موارد مدنظر قرار گیرد و بتوانیم برنامه ریزی مناسب را داشته باشیم؛ امیدواریم یکی از اصلی ترین دغدغه دولت چهاردهم در کنار مسائل معیشتی و اقتصادی توجه به بحث سلامت و افزایش پوشش بیمه ای باشد زیر این مهم بسیار حائز اهمیت است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380374
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار