خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 14:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حق وردی ضمن بازدید از بررسی روند تکمیل و تجهیز از بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار:

بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تا 15 روز آینده افتتاح می‌شود

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تا 15 روز آینده خبر داد.

حسین حق وردی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید خود و اعضای شورای شهر شهریار از پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار، عنوان کرد: پس از بازدید از بخش های مختلف این پروژه، مسئولان  بیمارستان گزارش مفصلی از آخرین مراحل تجهیز و‌ تکمیل این پروژه ارائه دادند.



نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات تحسین برانگیز مسئولان این پروژه، گفت: برای تکمیل و تجهیز مناسب این بیمارستان، پیگیری‌های لازم جهت بهره برداری در زمان مقرر را انجام خواهد شد.











بازدید حق وردی از بیمارستان شهریار


وی اضافه کرد: لازم به ذکر است پیرو جلسه‌ای که با نوبخت معاون رئیس جمهور، در سال ۱۳۹۹ داشتیم، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه جهت تکمیل ساختمان بیمارستان جذب شد که با بودجه محقق شده ساختمان بیمارستان تکمیل شد.











بازدید حق وردی از بیمارستان شهریار


حق وردی ادامه داد: در ادامه با پیگیری های صورت گرفته  و با اهتمام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران، تخصیص بودجه مورد نیاز تجهیز این بیمارستان تامین شد  تا پس از گذشت ۳۰ سال از مراسم کلنگ زنی، آرزوی دیرینه مردم در مسیر تحقق قرار گیرد.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: این پروژه نهایتا تا 15 روز آینده افتتاح خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 368318
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار