خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/03 - 16:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
میرمحمدی با اشاره به دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب:

بیانات رهبری در دیدار نمایندگان، چراغ راهی برای ایجاد امید در دل مردم است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب چراغ راهی برای ارائه خدمات عملیاتی و کیفی تر و ایجاد امید در دل مردم است، گفت: دیدار امروز نمایندگان با معظم له مانند دیدارهای گذشته سرشار از نکات اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی بود و هر بخشی از بیانات ایشان می تواند منشوری برای ارائه خدمت بهتر به مردم باشد.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، گفت: دیدار امروز هم مانند دیدارهای گذشته سرشار از نکات اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی بود و هر بخشی از بیانات ایشان می تواند منشوری برای ارائه خدمت بهتر به مردم باشد.



وی با یادآوری اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب سرشار از همدلی، هم افزایی و همکاری دولت و مجلس در ارتقای خدمت کیفی و کمی به مردم بود، افزود: رهبری فرمودند که دولت با مجلس لجبازی نکند و همچنین مجلس از اعمال افراطی با دولت پرهیز کند و همراه و کمک کار دولت باشد و نگرانی بابت انگ و تهمت دولتی بودن نداشته باشد.



نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که این مجلس پس از 3 سال همچنان پرتحرک و انقلابی است و در مجموع عملکرد مجلس یازدهم مورد تایید ایشان قرار گرفته و ما نمایندگان مجلس باید افتخار کنیم که برآیند عملکردمان به گونه ای بوده که رضایت ایشان را در برداشته است.



میرمحمدی افزود: ایشان بر ضرورت حفظ ساده زیستی و ارتباط تنگاتنگ و پیگیری جدی مشکلات مردم تاکید کردند و فرمودند که وعده های عمل نشدنی به مردم ندهید که در این رابطه بیانات رهبری چراغ راهی برای ارائه خدمات عملیاتی و کیفی تر به مردم و ایجاد امید در دل آنها است./



پایان پیام

  • کد خبر : 362231
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار