خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/25 - 14:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در جریان بازدید از روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران؛

بهبود خدمات ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵، در گرو تامین اعتبارات لازم است/ ضرورت توجه ویژه مجلس به تخصیص اعتبارات بودجه‌ای کافی برای ارتقای خدمات اورژانس

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس بهبود خدمات ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵ را در گرو تامین اعتبارات لازم دانست و خواستار توجه بیشتر نمایندگان مجلس به تخصیص اعتبارات بودجه ای کافی به سازمان اورژانس کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با همراهی جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور از روند خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا در پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از بیمارستان صحرایی تامین اجتماعی و بسیج جامعه پزشکی به گفت و گو با نیروهای داوطلب این مرکز پرداخت.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلسس همچنین از ایستگاه های ارائه خدمات بهداشتی مستقر در پایانه مرزی مهران و مرکز درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید سلیمانی بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران بستری ، جویای کم و کیف ارائه خدمات سلامت در این مرکز شد.

در ادامه رئیس سازمان اورژانس کشور در حین بازدید از استقرارهای نیروهای اعزامی اورژانس و واحد ارتباطات مستقر در مرکز فوریت‌های پزشکی پایانه مهران، توضیحاتی در زمینه چگونگی خدمات اورژانسی ها به زائران اربعین حسینی ارائه کرد.

شهریاری ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده، بر ضرورت ارتقای بیش از پیش این خدمات تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بهبود خدمات ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵، در گرو تامین اعتبارات لازم خواهد بود، توجه بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارات بودجه ای مکفی به سازمان اورژانس کشور را خواستار شد.

روسای کمیسیون بهداشت مجلس و اورژانس کشور در در ادامه با حضور در جلسه ستاد ویژه اربعین در سالن مانیتورینگ استانداری ایلام با استاندار و مقامات ارشد دولتی این استان دیدار و گفت و گو کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382281
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار