خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/25 - 16:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
لطفی خبر داد:

بررسی گزارش کمیته زنان و خانواده پیرامون لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت/ تعیین مهلت 10 روزه برای ارائه پیشنهادات نمایندگان در خصوص این لایحه

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه گزارش کمیته زنان و خانواده این کمیسیون پیرامون لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت مورد بررسی قرار گرفته است از تعیین مهلت 10 روزه برای ارائه پیشنهادات نمایندگان در خصوص این لایحه خبر داد.

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار امروز(سه شنبه 25 مرداد ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست گزارش کمیته زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی در خصوص لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بعد از بررسی این گزارش مهلت 10 روزه‌ای تعیین شد تا نمایندگان مجلس پیشنهادات خود را پیرامون این لایحه ارائه دهند.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بعد از اتمام مهلت 10 روزه گزارش نهایی پیرامون لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت مجدد در نشست این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 347448
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار