خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/19 - 18:10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
لطفی در تشریح نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

بررسی لایحه متناسب‌ سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس/ کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه گزارش مشترک پیرامون این لایحه در صحن ارائه خواهند داد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی لایحه متناسب‌ سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست امروز کمیسیون خبر داد و افزود: کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس ضمن برگزاری نشست مشترک برای جمع‌بندی در خصوص این لایحه گزارش مشترکی نیز در صحن مجلس ارائه خواهند داد.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت، در تشریح جزئیات دستور کار امروز (سه‌شنبه 19 مهرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری مورد بررسی قرار گرفت، این لایحه دارای یک ماده و 7 بند است.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان در این نشست پیشنهاداتی در مورد افزایش حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بازنشستگان مطرح کردند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: قرار شد نشست مشترکی با کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برای جمع‌بندی در رابطه با این لایحه برگزار کرده و گزارش مشترکی به منظور ارائه در صحن آماده کنیم.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست تأکید کرد: در این نشست نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 350075
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار