خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/06 - 13:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عیسی‌زاده خبر داد:

بررسی بودجه سال 1401 دستگاه‌های حمایتی در کمیسیون اجتماعی مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از اتمام بررسی تبصره 6 لایحه بودجه 1401 در نشست امروز این کمیسیون که شامل هزینه‌های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و امور ایثارگران می‌شود، خبر داد.

مهدی عیسی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح دستورکار امروز (دوشنبه 6 دی ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست تبصره 6 لایحه بودجه 1401 به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و به پایان رسید.



نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این تبصره به مواردی همچون هزینه‌های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و امور ایثارگران پرداخته است.



وی تصریح کرد: در این نشست 36پیشنهاد نمایندگان پیرامون بیمه عشایر روستایی، فنی و حرفه‌ای و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازنشستگان، تامین اجتماعی و صندوق فولاد که در ردیف‌های مختلف ارائه شده بود نیز بررسی شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در نشست بعدازظهر کمیسیون اجتماعی هم به موضوع حقوق و دستمزدها خواهیم پرداخت.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، تاکید کرد: در این نشست معاون مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات کل کشور،  صندوق بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی، بانک‌ها، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 334407
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار