خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/12 - 15:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
آصفری:

بخشی از بدنه دولت هنوز شعار مبارزه با فساد و تلاش برای محرومیت‌زدایی را درک نکرده‌اند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه هنوز بخشی از بدنه دولت در اختیار افرادی است که شعار مبارزه با فساد و تلاش برای محرومیت‌زدایی را درک نکرده‌اند تاکیدکرد که مسئولان اجرایی باید فصل‌الخطاب را قانون قرار دهند و از اجرای سلیقه‌ای قوانین بپرهیزند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در انتقاد از  بی‌توجهی برخی مسئولان اجرایی نسبت به اجرای مصوباتی که در جهت حمایت از مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر تصویب شده‌اند، گفت: متاسفانه هنوز بخشی از بدنه دولت در اختیار افرادی است که متوجه تغییرات اعمال شده در رفتار دولت نشده‌اند و شعار دولت مبنی بر مبارزه با فساد و تلاش برای محرومیت‌زدایی را درک نکرده‌اند.



نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر مسئولی به طور سلیقه‌ای به اجرای قوانین بپردازد قطعا مجلس شورای اسلامی از جایگاه نظارتی خود استفاده کرده و در قالب سوال و طرح تحقیق و تفحص ورود پیدا خواهد کرد. لذا همانطور که رییس جمهور نگاه قانونمدارانه دارد انتظار می‌رود سایر مسئولان اجرایی هم برخوردهای سلیقه‌ای را کنار بگذارند و فصل الخطاب آنها تنها قانون اساسی و قوانینی باشد که در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد.



مسئولان اجرایی باید از اجرای سلیقه‌ای قوانین حمایتی بپرهیزند



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: آنچه مسلم است قانونگذار نگاه سلیقه‌ای و جزیره‌ای نداشته و با نگاه جامعیت برای کشور اقدام به تصویب قوانین می‌‌کند بنابراین مدیران اجرایی نیز موظف هستند که در اقدامات و برنامه‌های اجرایی خود فصل الخطاب را قانون قرار دهند و از اقداماتی که بیانگر اجرای سلیقه‌ای قوانین باشد، پرهیز کنند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم بعد از این شاهد این باشیم که همه دولتمردان در هر سطحی تنها با نگاه محرومیت‌زدایی و کمک به معیشت مردم و مناطق کمتر توسعه‌یافته در جهت اجرای کامل قوانین گام بردارند و اگر قرار باشد اعتباری هم لحاظ شود، کمک به درآمدزایی برای مردم و محرومیت‌زدایی را در اولویت قرار دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 348604
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار