خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/23 - 20:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
انصاری در تشریح جزئیات بازدید کمیسیون اجتماعی مطرح کرد:

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از سه کارخانه شهر شوش

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از 3 کارخانه حریر، هفت تپه  و پاک چوب شهر شوش خبر داد.

مجید انصاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی شهر شوش افزود: ما در ادامه بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و کارخانه ها و کارگاه های استان خوزستان از 3 کارخانه شهر شوش بازدید کردیم.



نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس یازدهم ادامه داد: بازدید از شرکت حریر که به تولید دستمال کاغذی می پردازد، همچنین کارخانه هفت تپه که در جریان فعالیت های جدید آنها قرار گرفتیم که بیانگر ادامه فعالیت آنها بود و کارخانه پاک چوب که یکی از کارخانه های بزرگ این منطقه است، بازدید کردیم.



وی تصریح کرد: کارخانه پاک چوب 40 درصد نیاز کشور به MDF را تامین می کند، اما در روند فعالیت های خود با مشکلاتی نیز مواجه است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات این واحد صنعتی یادآور شد: مدیران این کارخانه از بروکراسی اداری وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی گلایه داشتند، کما اینکه در سطح استان مسئولان این بخش ها از اختیارات لازم برخوردار نیستند و در سطح کشور نیز همکاری لازم با آنها در جهت تامین لیفتراک و تراکتور مورد نیازشان صورت نمی گیرد. همچنین یکی از مطالبات آنها تولید و کاشت درختانی بود که مواد اولیه مورد نیازشان را تامین کرده، ضمن اینکه از این طریق می توان از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و منافع مطلوبی را ایجاد کرد.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه مسلم است ما باید در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان داخلی تلاش کنیم، چرا که با این روش می توانیم مانع از وابستگی اقتصاد و صنعت به خارج از کشور شویم، ضمن اینکه می توانیم ظرفیت این کارآفرینان در حوزه اشتغالزایی استفاده کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 335630
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار