خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/22 - 14:48
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : اجتماعی
با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس انجام شد؛

افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راهی باقرشهر توسط شهردار تهران برای رفع گره‌های ترافیکی شرق پایتخت

پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی باقرشهر با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس و شهردار تهران به منظور رفع گره‌های ترافیکی شرق پایتخت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پروژه تقاطع غیرهمسطح سه‌ راهی باقرشهر صبح امروز (دوشنبه، 22 آذر ماه) با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان تهران اعم از آقایان خضریان، یزدی‌خواه، شاکری، زاکانی شهردار تهران، شربیانی و علوی اعضای شورای شهر تهران، فرمانده ویژه شهرستان ری، فرمانده راهور تهران  و سایر مسئولان بخش‌های مختلف حوزه شهری به ویژه در منطقه 19 افتتاح شد.



علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: امروز توفیق این را داریم که در شهرری و باقرشهر پروژه پل غیرهمسطح سه راهی باقرشهر را افتتاح کنیم که نمودی از یک کار جهادی است و مدیریت جهانی را به نمایش بگذاریم.



شهردار تهران افزود: این گامی در جهت ارائه خدمات به مردم بود که در فرصت کوتاه دو ماهه برداشته شد که جا دارد در این زمینه از افرادی که این پروژه را اجرا کردند قدردانی کنم ضمن اینکه اجرای این پروژه این نمود را برای جای جای شهر به  ارمغان آورد که بتوانند با مدیریت جهادی تلاش خود را معطوف به تحقق سطح بالایی از ارائه خدمات به مردم کنند. از سوی دیگر همزمان با اجرای این پروژه گلوگاه و گره بزرگ ترافیکی باز شد و مردم در یک شرایط بهتری قرار گیرند.



وی تصریح کرد: ما هر چقدر برای این مردم کار کنیم کم است ضمن اینکه همان طور که اقدامات شهدا قیمت ندارد، مسئولان نیز باید شهیدانه زیستن را رویه خود قرار دهند و به مردم بهترین خدمات را ارائه دهند.



زاکانی یادآور شد: در این نقطه از شهر همیشه یک گلوگاه ترافیکی وجود داشت و این پروژه مدت های زیادی معطل باقی مانده بود و باعث شده بود به ویژه در پایان هفته و زمان برگزاری مراسم‌ها مردم با مشکل زیادی مواجه شوند، ان‌شاء الله افتتاح آن گشایشی برای مردم ایجاد کند، از سوی دیگر در کنار آن پروژه اتصال اتوبان امام رضا به بزرگراه نجفی رستگار از دیگر اقدامات انجام شده در شرق تهران است.



وی افزود: افتتاح این پروژه باعث می‌شود گشایشی در روند حرکت خودروها از سمت شرق، جنوب و غرب ایجاد شده و بار ترافیکی کاهش پیدا کند بنابراین این یک اقدام افتخارآمیز برای ما است.











افتتاح سه راهی باقرآباد


 



شهردار تهران خاطر نشان کرد: یک موضوع واضح در تهران این بوده که فاصله شمال و جنوب آن بسیار است و نیازمند کار جدی در جنوب شهر است ضمن اینکه ما نباید از رفع مشکلات شمال شهر نیز غفلت کنیم اما با این تفاوت که اقتضای طبیعت شمال شهر این است که از کشش بیشتری برای اجرای پروژه ها بهره‌مند است اما در کل ما وظیفه داریم که به تک تک آحاد مردم خدمت کنیم ضمن اینکه وضعیت کوه‌نشینان در جنوب شهر وظیفه مضاعفی را از باب تکلیف بر دوش ما می‌گذارد.



زاکانی افزود: هم اکنون 12 هزار هکتار بافت ناپایدار به خصوص در مناطق جنوبی تهران وجود دارد که ان‌شا‌‌الله با ایجاد تسهیلات و پروژه‌های ویژه به رفع این معضل می‌پردازیم و لازم است در این زمینه تحول ایجاد کنیم.



شربیانی عضو شورای شهر تهران و رئیس شورای شهر شهرستان ری نیز در این نشست افزود: افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راهی باقرشهر یکی از گره‌های ترافیکی تهران را باز می‌کند ضمن اینکه این پروژه در پی تلاش‌های بی‌وقفه کمتر از 50 روز به اتمام رسید.



وی یادآور شد: اراده دوره ششم شورای شهر تهران بر خدمت صادقانه به مردم بدون نمایش و شعار است ضمن اینکه برنامه‌ریزی شده است تا گره‌ها را با اولویت‌بندی باز کنیم کما اینکه در این مدت کوتاه دو پروژه حل کننده معضل ترافیک پایتخت را اجرا کردیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 333493
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار