خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/09 - 16:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در تشریح نشست امروز کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد:

اغلب نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر بهداشت قانع شدند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از اقناع اغلب نمایندگان از پاسخ های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست امروز( دوشنبه، 9 آبان ماه ) کمیسیون بهداشت و درمان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: 7 نفر از نمایندگان سوال کننده در نشست حضور یافتند و برخی از نمایندگان سوال کننده در نشست حاضر نشدند.



وی افزود: برخی سوالات نمایندگان منطقه‌ای و در مورد کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی و پزشک و نیروی متخصص، عدم رضایت برخی پزشکان در بیمارستان ها و دانشگاه های دولتی و تجهیز و احداث بیمارستان‌ها و برخی سوالات نیز ملی و در کمبود دارو، آنتی بیوتیک و سرم، ، حمایت از تولید واکسن های داخلی ( ام آر ان ای ) و وضعیت شیفت کاری دستیاران پزشکی بودند.



نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: اغلب نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع شدند و بخشی از سوالات به مراعا گذاشته شد البته برخی از نمایندگان هم قانع نشدند و امیدواریم وزارت بهداشت پیگیری های لازم را برای تعیین تکلیف پروژه ها داشته باشد تا بتواند رضایت نمایندگان را تامین کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 351175
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار