خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/23 - 11:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
سامه‌یح‌ نجف آبادی:

اعلام آمادگی قوه قضائیه برای پیگیری برخی مسائل پیروان ادیان توحیدی در نشست با نمایندگان

نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم با اشاره به نشست نمایندگان اقلیت های دینی مجلس با مسئولان قوه قضائیه از بررسی دغدغه های مشترک در این نشست خبر داد و گفت: دبیرستاد حقوق بشر قوه از نمایندگان برای تبیین واقعیت ها و اقدامات انجام شده در مورد توجه ویژه حاکمیت به حقوق پیروان ادیان توحیدی قدردانی و برای رسیدگی به مسائلی که نیاز به پیگیری دارد اعلام آمادگی کرد.

همایون سامه یح نجف آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست نمایندگان اقلیت های دینی مجلس شورای اسلامی با معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر، و مدیران امور مجلس قوه قضائیه از بررسی دغدغه های مشترک در این نشست خبر داد و گفت: این نشست بیش از 3 ساعت طول کشید و مسائل مهمی توسط مسئولان مربوطه و نمایندگان مطرح شد.



وی افزود: در مورد همکاری ها با جامعه اقلیت های مذهبی و رعایت حقوق بشر و همچنین اصلاح قانون ارث بحث و گفت و گو شد.



نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم، ادامه داد: همچنین برخی از مشکلات جامعه اقلیت های دینی را با کاظم غریب آبادی مطرح کردیم و ایشان قول مساعدت و پیگیری را داد.













سامه یح نجف آبادی با تاکید بر اینکه این نشست به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی نداشت، گفت: دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه از نمایندگان برای تبیین واقعیت ها و اقدامات انجام شده در مورد توجه ویژه حاکمیت به حقوق پیروان ادیان توحیدی قدردانی و برای رسیدگی به مسائلی که نیاز به پیگیری دارد اعلام آمادگی کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363312
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار