خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/29 - 10:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بهروزی‌فر با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو تبلور ایثارگری آتش‌نشانان است:

اعطاء عنوان شهید خدمت پاداش به حق آتش‌نشانان پلاسکو

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با ارزیابی مثبت از اعطاء عنوان شهید خدمت به آتش‌نشانانی که در حادثه ساختمان پلاسکو جان خود از دست دادند از آتش‌نشانان به عنوان جهادگرانی یاد کرد که حتی آتش نیز نمی‌تواند مانع از ارائه خدمت آنها به مردم شود.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، به مناسبت سالروز وقوع حادثه ساختمان پلاسکو ضمن گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان، گفت: آتش نشانی یکی از مشاغل پر خطری است که تنها افرادی که دارای روحیه ایثار و فداکاری بوده و ایمان و باورهای دینی عمیقی دارند ریسک خطرات ناشی این شغل را برای نجات جان مردم می‌پذیرند.



آتش‌نشانان و خانواده‌هایشان در اجر خدمت به مردم شریک هستند



نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته خانواده‌ آتش‌نشانان نیز با برخورداری از این روحیه ایثار و فداکاری در این خدمت ارزشمند با این عزیزان شریک هستند چرا که پیوسته در هر ماموریتی برغم نگرانی که دارند همراه و پشتیبان آنها هستند.



وی تصریح کرد: حادثه ساختمان پلاسکو نشان داد که آتش ‌نشانان در راستای نجات جان یک انسان از جان، مال و هستی خود می‌گذرند و حتی شعله‌های آتش نیز نمی‌تواند مانع از ارائه خدمات جهادی و ایثارگرانه آنها به دیگر افراد شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آنچه مسلم است فردی که با این میزان ایثار به انجام ماموریت‌های خود پرداخته و به نبرد با آتش می‌رود قطعا باید از امتیاز شهید خدمت برخوردار باشد.



عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با استناد به آیات الهی و کلام ائمه اطهار(ع) این روحیه ایثار و فداکاری آتش نشانان را ارج نهاده و به آنها عنوان شهید خدمت را اعطاء کردند که تجلی دیگر از تدابیر هوشمندانه ایشان در حمایت از خادمان ملت است./



پایان پیام

  • کد خبر : 335946
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار